Kevään
työssäoppiminen on alkanut työskentelyllä markkinoinnin saralla
LähiTapiolan riveissä. Työtehtäviin kuuluu mm. mukana olemista
erilaisissa tapahtumissa, asiakkaiden kohtaamista, heidän tarpeidensa
kartoittamista
ja niiden pohjalta asiakkaalle sopivan ratkaisun tarjoamista. Kyse on
siis face-to-face markkinoinnista hyvin pitkälti.
Päivät eroavat paljon
toisistaan, koska jokainen tavattu asiakas on erilainen. Jokaista
asiakasta on myös kohdeltava erilailla. Tätä kautta oppii ymmärtämään
erilaisia ihmisiä paremmin ja kohtelemaan heitä heidän tarpeidensa
mukaisesti.
Omat tavoitteet kevään
suhteen ovat pääsääntöisesti kehittää omia taitoja enemmän myynnin
suuntaan ja oppia keskustelemaan asiakkaiden kanssa paremmin.
Vuorovaikutus on kuitenkin ydinasia markkinoinnissa, jossa pitää
kohdata ihmisiä face-to-face.
Yhtiön suuntaan vastuunkanto
on myös olennainen osa kevään työssäoppimisrupeamaa. Omien työtehtävien
huolellinen hoito ja positiivisen kuvan antaminen asiakkaille tuo
lisäarvoa yritykselle pidemmällä aikavälillä. Uusille
ideoilla on kuitenkin aina tilaa, kunhan ne pidetään hyvän maun rajoissa
ja vakuutusyhtiön imagoon sopivina.
Toiveet keväälle onkin päästä hiomaan omia taitoja, tehdä töitä tavoitteellisesti ja oppia uusia asioita.
Kiva kirjoitus! Työnkuva kuulostaa mielenkiintoiselta ja monipuoliselta :) Varmasti mukavaa, kun saa kohdata erilaisia ihmisiä joka päivä.
VastaaPoistaTyökuvasi kuulostaa mielenkiintoiselta ja monipuoliselta :) siinä oppii varmasti tunnistamaan erilaisten ihmisten tarpeet.
VastaaPoistaAsia tekstiä asia jätkältä! Sosiaalisuus on kaiken a ja o kun asiakkaita kohdataan kasvotusten. Hyvät sosiaaliset taidot auttavat aina, oli työtehtävät sitten mitkä tahansa. Tsemppiä työharjoittelun loppusuoralle ja tehkää kovaa tulosta firmalle.
VastaaPoista